gsm bolt és szerviz nyilvántartó szoftver

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Mennyi licenszet kell vennem?
Akkor kell több licenszt vásárolnod, ha több telephelyen hálózatban használod a programot vagy, ha 2-nél több boltod van és mindegyikbe szeretnéd telepíteni. Vedd figyelembe, hogy egy licensz csak egy cégnévhez tartozhat így, ha például két boltod van, de eltérő cégnévvel akkor két licenszet kell vásárolnod. Ha viszont két boltod van, és mindegyiknek ugyanaz a neve, csak eltérő címen találhatóak akkor elég egy licensz, ha nem akarod hálózatban összekötni. Hálózatba kötésnek tekintjük minden olyan megoldást amivel a boltok online módon információt osztanak meg egymással. Például: közös tárterületen lévő adatbázis, adatbázis szerver használata, távoli asztal vagy teamview-er megosztás stb...
Hol találom az adatbázist?
Az adatbázis egyetlen fájl a QGSM_DATABASE.FDB ez tartalmazza az összes telefon, tartozék, beállítási adatokat. Ha windows 7 vagy újabb rendszeren használjuk a szoftvert akkor az alábbi link segítségével lehet megtalálni:
QGSM 7 adatbázis megkeresése
Az adatbázis mérete rendszeres használat mellett legalább 2-3 Mb, de inkább több. Ha ennél kevesebb (úgy 1,5-1,8 Mb) akkor valószínűleg nem az az aktuális, hanem az csak egy üres adatbázis.
Milyen operációs rendszer alatt fut a QGSM?
A szoftver Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 alatt fut, de Wine segítségével Linux alatt is futtatható.
Hogyan vehetek fel új ügyfelet?
Az ügyfeleket akkor tudod felvenni, amikor telefont vásárolsz tőlük. A program automatikusan rögzíti az adatokat a "Telefon vétele" használatakor.
Hogyan kerülnek a telefonok a "Használt telefonok" alá?
A "Telefon vétele" ablakban kell kiválasztanod,hogy használt vagy új telefont viszel-e fel a készletbe. Az űrlap kitöltése után a "Telefon vétele" gombra kattintva a készülék bekerül a listába.
Hogyan vehetek be telefonokat?
A "Telefonok vétele" menüpont / gomb használatával. Az űrlap értelemszerű kitöltésével és a zöld gomb megnyomásával a készülék a listába kerül.
Nem látom a "Telefon vétele" és a "Telefon eladása" gombokat!
Nyomd meg a "Telefonok" gombot. Ez a két menüpont csak itt érhető el.
Honnan szedjem a telefon típusokat?
A "Telefon vétele" űrlapnál - a "Telefon típusa" dobozra kattintva - annak jobb sarkában megjelenik egy kis kocka, melyre kattintva megjelenik a "Telefon kiválasztása" ablak. Az ablak első dobozában, egy legördülő lista segítségével válaszhatjuk ki a gyártót. A második dobozban pedig a típust. Itt lehetőség van új típus felvételére is.
Mit tegyek, ha nincs a "Telefon típusa" listán a gyártó vagy a típus?
Egyszerűen telefon bevétnél vagy szerviz bevétnél be kell írni az új gyártó nevét a másik rublikába a típust és jóváhagyni a kiválasztást. Ekkor a szoftver megkérdezi, hogy felvigye-e az új gyártót/típust.
Mi az, hogy "Telefon történet"?
Egy adott - a listában található - telefonra állva, lekérhető annak története. Ki, mikor hozta, mikor került szervizbe, ki és mikor vitte el stb.
Hogyan adhatok el telefonokat?
A "Használt és új telefonok" listából kiválaszott telefonon állva nyomd meg a "Telefon eladása" gombot. A "Használt telefon eladása" űrlap a választott telefon adataival kitöltve nyílik meg. Az adatok kézzel módosíthatók, további telefonok fűzhetőek hozzá az F2 gomb megnyomásával.
Hogyan vehetek be szervízelésre telefont
A "Szerviz" oldalon a "Szervizbe vétel" gomb használatával megnyíló űrlap - értelemszerű - kitöltésével és a zöld gomb megnyomásával.
Hogyan adhatok ki a szervizből telefont?
A "Szervíz" oldalon a listából válaszd ki a kiadandó telefont, és a "Szervízből kiadás" gomb használatával megnyíló űrlap átvizsgálásával és a zöld gomb megnyomásával kiadod a telefont.
Mi az eseménynapló?
Az eseménynapló a boltban történt - és a szoftverben rögzített - események listája. Megtekintheted az eladásokat, a vételeket, a szervizbe vételeket és kiadásokat. Az eseményeket szűkítheted időpontra is. Kilistázhatod az IMEI, ügyfél neve, személyi igazolvány száma szerinti eseményket is. Az eredményeket át tudod adni MS Excel-nek további vizsgálatra.
Hogyan kereshetek?
Minden ablakban (Ügyfelek, Használt telefonok, Szervíz) találhatók kereső mezők. Segítségképpen legördülő menüként is működnek, de elegendő a keresendő szó beírása is. Helyenként lehetőség van további szűrésre is, pl. az eladott / kiadott telefonokat is listázza.
Hol állíthatom be a cégem adatait?
A QGSM menüpont alatt, a cégadatok menüpontnál.
A vételi jegyre és az adásvételi szerződésre nem nyomtatja rá az adataimat.
Nincsenek beállítva a cégadatok. A QGSM / Cégadatok menüpont alatt megteheted. Amennyiben cégnevet szeretnél módosítani vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hol van az adatbázis?
Az adatbázis a szoftver mappájában egyetlen állományban található. Ez általában a c:\program files\qgsm7\database\QGSM_DATABASE.FDB fájl. (Win7 esetén ettől eltérő mappa is lehet).
Az eseménynaplóban hiába állítok be időszakot, más időpontban történt eseményt is mutat!
Kattints a "Teljes időszak keresés" pont előtt lévő pipára. Ha nics kipipálva, akkor csak a "Dátum" -ban beállított időpontokat listázza.
Mennyibe kerül a szoftver?
A szoftver ára bruttó 19.900 Ft.

KIPRÓBÁLÁSI LEHETŐSÉG

Töltsd le és próbáld ki szoftverünket ingyen!
Minden funkciója működik így pontosan azt a szoftvert használhatod demoként, mint amit megvásárolsz.
Letöltés >>>

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

  • Milyen operációs rendszer alatt működik?
  • Mennyibe kerül a szoftver?
  • Működik hálózatban is?
További kérdések >>>
(c) 2019 QGSM